donderdag 23 juli 2015

TIP: DE BIO OUTLET

50% korting op biologische producten


in Eindhoven is deze week een nieuwe winkel geopend, namelijk de Bio Outlet.
Na even doorvragen bij het winkelpersoneel, 
kwam ik te weten dat dezelfde groothandel van de EkoPlaza erachter zit. 
Maar er is een groot verschil, alles wordt hier met 50% korting verkocht.

De lokatie van de Bio Outlet is Geldropseweg 54 in Eindhoven.
Het is de voormalige lokatie van de Ekoplaza die naar de Vestdijk is verhuisd.
 Nog een groot verschil met de EkoPlaza, 
is dat er enkel producten worden verkocht die lang houdbaar zijn. 
Het zijn partijen die om verschillende redenen zo snel mogelijk verkocht moeten worden. 
Bijvoorbeeld omdat de houdbaarheidsdatum verloopt, 
of omdat het product uit het assortiment gaat.

De supermarkt doet wel wat treurig aan, 
hij heeft een beetje het karakter van een lege Griekse supermarkt.
Ongeveer de helft van de schappen was nog leeg.
De caissière wist me te vertellen dat er steeds verschillende partijen
binnen zullen komen en dat de supermarkt daardoor vanzelf voller zal komen 
te liggen.

Ik was 2,80 euro kwijt voor de cranberrysap, deze is normaal 5,70 euro!!
77 cent voor de watten en 1,30 voor een grote zak zeezout.
Let op: je kunt er alleen maar pinnen.






1 opmerking:

  1. Oh...dit is handig! Wist ik nog niet. Dankjewel, ik ga 'm eens checken.

    BeantwoordenVerwijderen