zaterdag 16 januari 2016

TIP: BIOLOGISCHE PRODUCTEN BIJ ACTION

Biowise, de nieuwe biologische lijn van de Action

Action brengt een nieuwe goedkope biologische lijn op de markt.
Klik op onderstaande link om de prijzen te zien.

 Bovenstaande producten heb ik geprobeerd,
hierbij mijn mening:




Rijstwafels - 89 cent

Prima rijstwafels, maar het lijnzaad is een extra toevoeging die ik liever in mijn 
havermoutpap eet. 
Wat dat betreft ligt de prijs vrij hoog. 
Gewone biologische rijstwafels zijn voor eenzelfde prijs in de biologische winkel verkrijgbaar.

Nogmaals kopen? Nee

Notenpasta - 2,79 euro


Lekkere veganistische notenpasta voor op brood.
Ik vind hem vergelijkbaar met de notenpasta van Aldi, alleen is hij 20 cent goedkoper.

Nogmaals kopen? Ja

Havermout met kokos en moebeien - 1,49 euro

Ik eet deze havermout als afwisseling op de naturelhavermout.
Ik maak er havermoutpap mee.
Deze versie is heerlijk als tropische variant met bijvoorbeeld mango.

Nogmaals kopen? ja

Haverkoeken - 1,79

Lekkere koeken als je niet van zoet houdt.
Ze zijn amper gezoet met maismoutsiroop  en rijstsiroop.
Ze zijn heel bros en de appel proef je niet terug, enkel de rozijnen en hazelnoot.


Nogmaals kopen? Nee

EDIT: Ik kom er op terug: ik koop ze toch weer, 
ik moest even wennen aan de smaak maar nu bevalt het mij juist dat ze niet
zoet zijn.

Lijnzaad met chia en sesam - 1,79

Deze mix eet ik door mijn havermoutpap en ik vind hem fantastisch.
De mix is heilzaam voor de darmen en zit boordevol met vitaminen en mineralen.
Ik had iedere dag buikpijn, 
maar sinds ik havermout met deze mix als ontbijt eet is de buikpijn verdwenen!

Nogmaals kopen? Ja!

Zonnebloemolie met lijnzaad - 1,79

een combinatie van zonnebloemolie en lijnzaadolie.
De smaak van de lijnzaadolie is behoorlijk aanwezig en maakt de olie erg bitter.
Hij is een beetje nootachtig van smaak. Niet mijn ding.

Nogmaals kopen? Nee!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten